Moved to / Is verhuisd naar


Waarom dat zo is, verneem je hier


vrijdag 31 december 2010

Een nieuw jaar.















"Hij staat in de sneeuw, aan de poort van de stad en prikt de dagen van december op zijn hoed.
Hij fluit zijn pluchen lapjeskat, want hij heeft last van muizenissen die nesten maken in zijn baard.
Maar die laat hem altijd mooi fluiten, het dier preekt ernstig voor de vissen, gevallen van de haringkar."



Boudewijn de Groot bezingt samen met Elly Nieman in "Meester Prikkebeen" heel treffend de sfeer rond Kerst en Oudejaar...
Telkens ik het liedje hoor zie ik de vuurpijlen zó de lucht in gaan, maar voel ik ook het tweeslachtige van al dat feesten.
Ik dacht er al een tijdje aan om die 'Meester Prikkebeen' eens op papier te zetten en dat heb ik bij deze dan ook gedaan.

Samen met Meester P. zwaai ik hier op mijn blog het oude jaar uit.
Ik wens u allen een voorspoedig, gezond en vreugdevol 2011 toe.
Maak er nog een gezellig feest van en haal maar gerust de fles met bubbels al uit de ijskast, het aftellen kan beginnen.











































De laatste nacht komt aangevlogen
De laatste slagen zijn gevallen
...  drie
... twee
... één !

'n Vuurpijl spuit de hemel in...






° O °