Moved to / Is verhuisd naar


Waarom dat zo is, verneem je hier


zaterdag 13 augustus 2011

Nog meer verrassingen...




Zoals u uit mijn vorige blog vernam, ben ik momenteel  bezig met het opruimen van mijn zolder... 
Het gaat niet echt snel vooruit, omdat ik het dit keer behoorlijk grondig wil aanpakken. Elk voorwerp dat ik tegen kom, wordt aan inspectie onderworpen en elke doos compleet leeggehaald.
Gisteren vond ik in één daarvan, een stapel schetsen naar model terug, die ik héél lang geleden maakte.
Drie van de negen krijgt u vandaag alvast van mij ten geschenke, om er het weekeinde mee op te fleuren.

Maak nog iets leuks van de komende dagen en bedenk dat we gezegend zijn met dit weer...
In landen waar iedere dag de zon schroeit, kan men slechts dromen van zo' n malse regen als deze, die de planten helemaal doet (her)opleven. 
Dus laat het water jullie goede humeur zeker niet wegspoelen...

Tot dra