Moved to / Is verhuisd naar


Waarom dat zo is, verneem je hier


maandag 11 april 2011

Humpty Dumpty


















Vandaag zat het 'schrijverke' met een writersblock. 
Zou het lentemoe zijn, of ontbrak het hem gewoon even aan  inspiratie?
Hij gleed me deze middag galant over de vijver tegemoet, welhaast enthousiast, scheen het me aanvankelijk toe.
Even dacht ik nog, die brengt me een kanjer van een verhaal...
Maar dan keerde hij zich even snel weer om en deed alsof hij me niet had gezien. Ik heb er het raden naar wat hem zo plotseling bezielde. Vandaag valt er dus tot mijn grote spijt, niets te rapen hier. 
Het is nochtans tè vroeg voor vijgen na Pasen...
In m'n labyrinth van hetzelfde laken een broek, of toch niet helemaal...?



Zullen we even gaan kijken?  *Huppelt al neuriënd naar haar Labyrinth*





♪ ♫ Humpty Dumpty sat on a wall,
Humpty Dumpty had a great fall.
All the king's horses,
And all the king's men,
Couldn't put Humpty together again ♫ ♪






Om mijn versie van Humpty Dumpty te aanschouwen  
klik hier  
►  


Tot woensdag dan maar, op hoop van zegen?!?