Moved to / Is verhuisd naar


Waarom dat zo is, verneem je hier


zaterdag 3 juli 2010

Kom erbij...





Hey,


Leuk dat je bent langsgekomen.
Heb je even tijd?
Hang dan je jas maar aan de kapstok in de gang… ach, je hoeft je schoenen niet uit te doen.
Neem gewoon een stoel en kom er bij zitten.
Ik zit net een blogje te schrijven.
Lees gerust mee over mijn schouder, want ik wil hier dringend een kleinigheid kwijt.
Neen, het kan niet wachten, wanneer ik het nu niet vastleg is het zó weer weg, dat weet ik uit ervaring.
Gek hé, dat ideeën komen aanwaaien en meteen weer wegfladderen wanneer je ze niet beet neemt.
Volgens mij gaan ze op zoek naar iemand anders die wèl tijd maakt om hen te materialiseren.
En dit keer heb ik besloten dat het mijn beurt is.

Kom jij hier vaker eigenlijk? Want soms lezen mensen me of bekijken ze wat van mijn foto’s en vertrekken dan zomaar weer.
Dat is op zich niet zo erg, zij het dat ik nogal nieuwsgierig ben van aard.
Ik vind het best leuk dat hier bezoekers komen en begrijp ook wel dat niet iedereen de tijd of de inspiratie heeft om te reageren. Ik betrap mezelf erop dat ik dat ook wel eens durf doen.
Maar kijk, ik denk dat ik er iets op gevonden heb.
Ik kan me best voorstellen dat ik niet de enige ben die dingen publiceert en ontzettend graag zou willen weten wat mensen precies komen bekijken.

Dus heb ik even nagedacht. Ja, gisteren was een vrije dag en dan heb ik daar iets meer tijd voor dan anders, vandaar…
Weet je, ik dacht bij mezelf, laat ik bij gebrek aan inspiratie of aan tijd, telkens ik een blog of foto bekijk bij anderen, gewoon een teken achterlaten op de plaats waar ik ben geweest, zo merken zij ook waardoor ik me voelde aangesproken.

Dus duw ik voortaan even op de reageer-knop en plaats een lachebekje onder een bericht of foto waar ik even wat tijd voor nam, maar niet onmiddellijk wist wat er bij te krabbelen.

Wat denk je…? Tovert dit idee een glimlach op je gezicht maar ontbreekt het je aan tijd of inspiratie om het onder woorden te brengen, of zit je met overschot van tijd maar krap bij woorden schat?
Dat is toch helemaal niet zo erg… Zet gewoon een punt…, een komma…, een accent of emoticon in het vakje "reactie plaatsen" hieronder, en ik begin al te jubelen.
Zo hardvochtig ben je toch niet om me dit pleziertje te ontzeggen hé?


Nog een fijne dag en alvast bedankt dat je langskwam om me te lezen en hier wat tijd met mij door te brengen, je was aangenaam gezelschap.

Hier zo, een knuf van


- DagEnDauw -


Ohja..., vergeet je suikerboontjes niet mee te nemen... ;-)