Moved to / Is verhuisd naar


Waarom dat zo is, verneem je hier


donderdag 24 februari 2011

Verbouwingswerken op til...

Foto DagEnDauw




Waarschijnlijk heb ik het voelen aankomen wanneer ik de titel van mijn vorige blog bekijk. 
"Horten en stoten", lijkt kort en bondig samen te vatten wat er met mijn sites aan de hand is. Te beginnen met de videopagina.

Regelmatig loopt er wat fout met de lay-out ervan. Ik vermoed dat de populariteit van het ontwerp daar voor iets tussen zit en dat daarom de bandwijdte telkens dient te worden opgewaardeerd door de designer, met een tijdelijke chaotische aanblik van mijn  video's tot gevolg. Ik laat het nog even voor wat het is, maar wanneer er binnen de drie dagen geen verbetering komt, zal ik de knoop dienen door te hakken; ofwel de videopagina  verwijderen of er een andere lay-out voor zoeken. De mogelijkheid bestaat dus dat mijn "Notenba(l)k" binnenkort van het web verdwijnt, alvast mijn excuses hiervoor aan allen die er regelmatig op bezoek kwamen.

Wat ik ook een andere bestemming wil geven is Dauw 's labyrint. 
Met de lente en het betere weer in aantocht, en de terloopse vaststelling dat er maar bitter weinig interesse bestaat om er te komen spelen, zag ik vandaag het licht en nam het besluit om er binnenkort een gaanderijtje van te maken waarin ik op regelmatige basis recent eigen werk zal plaatsen met eronder telkens een korte toelichting.
Vermoedelijk wordt het de Engelstalige tegenhanger van mijn stekje maar met het accent op de beelden in plaats van op de woorden...

Dit, lieve bezoeker, wou ik even tussendoor meedelen.
Misschien toch nog één geruststelling, DagEnDauws' stekje blijft onveranderd, daaraan sleutel ik niet meer wat de lay-out betreft. 
Beide andere blogs zorgen met de nieuwe lente allicht ook voor een nieuw begin en een nieuw geluid.

Ik ben er zelf best benieuwd naar eigenlijk..., u toch ook hoop ik?