Moved to / Is verhuisd naar


Waarom dat zo is, verneem je hier


vrijdag 4 mei 2012

Reken maar... die kan tellen!






















Toen ik ruim een maand geleden, op een zachte lentemorgen, lawaai hoorde in mijn Hof van Heden had ik nog geen flauw be-0... 

Ik gluurde door het dakvenster en wat bleek? 
Tot mijn grote verbazing zaten deze 1-djes daar, eerst nog met z'n 2-tjes toch wel
dol-3st de lente te 4-en in mijn veel te kleine 5-ertje zeker! 

Wat een schitterend suc-6! 
Misschien gaan 7 nestelen hier en krijg ik daarenboven onverw-8 ook nog wat ge-9-heid van hen, dacht ik. 
Voorwaar geen ijdele hoop. 

Want 
zie-10 Honoré en zijn Céleste, daar eens zitten. 
En zeg nu z-11, is het geen schattig dozijn... dit paar samen met hun eendenkroost? 
Met 12 in totaal.

Niet 1-tje dat weigerde om gekiekt te worden... 




- DagEnDauw - 

Helemaal uitgeteld voor vandaag.
Toch hier tenminste.

Voor meer cijfertjes en mooie klanken, kan u wel nog bij deze vogel terecht ;-)