Moved to / Is verhuisd naar


Waarom dat zo is, verneem je hier


woensdag 2 maart 2011

Voorjaarsschoonmaak bij DagEnDauw

- Op weg naar het Centraal station te Antwerpen - Foto DagEnDauw


Hèhè, eindelijk.
Mijn gevecht met de anomalieën op de videopagina is ten einde. Dit weekend heb ik gespendeerd aan het ombouwen van de skin tot hij weer toonbaar werd.
Mits geduldig sleutelen en wat heen en weer springen tussen verschillende kleurtjes is het me wonderwel gelukt daarbij niets van de clips te zien verloren gaan... De vroegere video's, afgestoft en opgeblonken, staan u weer fris en glimmend op te wachten. Iets waar ik eigenlijk best blij om ben; dat mijn Notenbalk ongestoord kan verder groeien. Ondertussen zijn er ook een hele reeks nieuwe clips toegevoegd, zeker uw oren even te luisteren leggen dus. 

'Dauw 's labyrinth' daarentegen, werd drastischer aangepakt. Met het wijzigen van de skin, gooide ik meteen ook de hele opzet ervan over de boeg. De knoop werd doorgehakt... Gedaan met spelen, tijd om aan het werk te gaan. Voorlopig verkeert dit deel van mijn site, zoals u zelf kan vaststellen, nog in een embryonale fase, maar dat is slechts een overgangsperiode. Een gaanderij wordt het.

Momenteel concentreer ik me op het schilderen, om vervolgens te kunnen publiceren.
Het zal even zoeken zijn, maar ik heb er het volste vertrouwen in dat alles weldra ook dáár weer op wieltjes loopt. 
Wanneer de zon een beetje wil meewerken - en het ziet er naar uit dat ze dat alleszins van plan is - zodat ik voldoende uren licht in het atelier binnen krijg, heb ik me stellig voorgenomen, naast mijn andere werk, iedere dag één snelstudie te schilderen speciaal voor 'Dauw 's labyrinth'.

Laat u er dus zeker niet van weerhouden om regelmatig even te komen gluren. Waarschijnlijk zal er van mijn vlijt wel gauw wat merkbaar zijn.


En dan nu... Hop aan de slag!
Tot gauw



- Dauw -