Moved to / Is verhuisd naar


Waarom dat zo is, verneem je hier


zondag 6 februari 2011

Even updaten..?

- olieverf op canvas - 
Wolken en woorden waaien weg  met de wind of weven webben waarin wij verwarren... 
( by DagEnDauw)

Hé, wat leuk dat u nù binnen wipt.

Ik wou net mijn bezoekers hier even 'updaten' met wat er de laatste weken zoal veranderde en toegevoegd werd aan m'n beetje bij beetje, uit zijn voegen barstende blog.
Net op tijd dus om uw licht op te steken.

Even kijken..., laat ik er vanuit gaan dat u sedert Nieuwjaar niet meer langs geweest bent, dan hebt u vast geen weet van mijn Speellabyrint.
Met één klik op het fotootje "Enter Dauw' s labyrinth" in de kolom uiterst rechts van deze blog, brengt u daar zo meteen verandering in, om te ontdekken of u tot nu toe al wat gemist hebt...
Er valt daar bovendien een ster te winnen in DagEnDauw's walk of fame, wanneer u de persoon die zich achter het geruite doek verstopt, kan herkennen.
Op dit ogenblik is Koen de enige die al een ster wist te plukken... En volgens mij vindt hij het vast veel leuker wanneer hij wat gezelschap krijgt. Wie weet bent u wellicht de gelukkige?

Verder zijn er een heleboel nieuwe clips toegevoegd aan de videopagina, waarvan ik persoonlijk vind dat ze best de moeite van het beluisteren en bekijken waard zijn. Maar door te klikken op het fotootje met het pianoklavier hiernaast, kan u natuurlijk zelf beslissen of dit voor ù zo is.

Voel u vooral niet verplicht, maar sedert 1 januari, blogde ik al een heleboel vers leesvoer en zijn er ondertussen een aantal nieuwe tekeningen toegevoegd aan mijn 'schetsboek'.
Al klikkend in de balk hierboven, raakt u allicht zonder kleerscheuren door deze doolhof van recente publicaties, en voor de nieuwsgierigen die graag zien wat er achter de overige linken verborgen zit, zorg ik bovendien terloops voor de nodige verrassingen.

Aan u de keuze of u wilt meegevoerd worden in de wondere wereld van DagEnDauw.
O, en voor ik het vergeet...  Eén blik op de pagina "olieverf op doek" verklapt u meteen, dat ik daar vorige week nog, een splinternieuwe reeks foto's van ouder werk plaatste.

Dit is de allereerste update die ik blog. Doorgaans verneemt u immers met de regelmaat van de klok op "Neem uw tijd" wat er zoal gaande is en beweegt op deze virtuele plek. Maar om het u makkelijk te maken, het was tenslotte zondag, is geen moeite me teveel, zoals u ziet...
Ga er dus gerust even bij zitten en doe alsof u thuis bent...


Fijne dag gewenst en een aangename ontdekkingstocht of veel (ver)dwaalplezier al naargelang.
Have fun y'all, maar neem vooral uw tijd!



Liefs 

- DagEnDauw -